piątek, 9 października 2015

Czas ucieka...

Tak wiem, długo mnie nie było...przepraszam ;( Tyle się działo, szkoła mnie zalała. Książki powaliły, tyle teraz mam nauki, pewnie nie tylko ja ale bywa ciężko. Nie mam kiedy nawet czytać książek, czas mi maleje. Rzadko będę teraz dodawać posty więc nic nie obiecuje. Możliwe, że będą one się pojawiły raz w tygodniu, albo co dwa tygodnie. Jesień nadeszła. Ostatnio miałam wycieczkę dwudniową do poznania, dosyć fajnie było, moja klasa też spoko, więc ciesze się bardzoo. Tak myśląc o profilu jaki wybrałam i o klasie, stwierdziłam, że nie była bym w stanie zmienić klasy, polubiłam ich...a reklama jest całkiem ok ;)

Ludzie, przez ludzi lub dzięki ludziom się zmieniają - całkowita prawda. Ja przez ten miesiąc zmieniłam się, nabrałam większej pewności siebie i nauczyłam się do wszystkiego podchodzić na luzie, sama siebie nie poznaję. Czas biegnie nie ubłagalnie, wszystko się zmienia, mimo to mamy uśmiech na twarzy, tak trzymać lepiej się nie załamywać. Dobrze jest myśleć o tym co jest tu i teraz, nie wybiegać za bardzo w przyszłość, ani nie ubolewać nad przeszłością - to było, tego już NIE BĘDZIE!!! Żyj chwilą!

A jak wam mijają dni w szkole? Ktoś z was też zaczął nową szkołę? Piszcie!

2 komentarze:

  1. W Szkole super, a post Genialny...
    Zapraszam do mnie: http://najmlodszazlenikow1403.blog.onet.pl/2015/10/09/loki-lokowka/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś marzyłam żeby dorosnąć a teraz im starsza jetem tym bardziej chcę wrócić do dzieciństwa :(
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń