poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Koniec wakacji 2015

To były piękne wakacje, tyle się działo szczególnie w sierpniu, a teraz przyszedł czas na szkołę, na nowy rozdział w życiu. Niektórzy z was też idą do nowej szkoły, stresik, mieszane uczucia, ale o tym w kolejnym poście. Zacznę od podsumowania moich wakacji :) Pierwsze dwa tygodnie lipca były depresyjne, tak szybko koniec szkoły ,,dobił" - ,,tyle czasu, co z nim zrobić?!" Ale na szczęście reszta miesiąca poukładała moje wakacje, przede wszystkim zaczęłam oglądać serial Turecki ,,sezon na miłość" który zainspirował mnie do pozytywnego myślenia ;] Zaczęłam ,,podróżować" do kilku miejsc jak np. Tuchów czy miejscowości w mojej okolicy. Były też ogniska, wyjścia do lasu, coś co kocham w wakacje czyli trochę spontaniczności ^^ Natomiast sierpień najlepszy w te wakacje <3 Wiedeń, Wrocław i kuzynka :))
Teraz zapraszam na dawkę zdjęć z tych minionych wakacji, wykonawcą zdjęć jest moja kuzynka, której bardzo dziękuje za wszystko! :)


















3 komentarze:

  1. Wow! Piękne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze <3 <3 <3 I Wiedeń! Kocham Wiedeń, ale to wiesz, bo mnie dobrze znasz. I wiesz o czym marzę w związku z Wiedniem :) Teraz trzeba się przestawić na szkolny tryb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi zdjęcia, bardzo lubię Wrocław :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń