sobota, 1 sierpnia 2015

Sesyjka

Hejka :) ! Ostatnio miałam tygodniowy przestój, teraz powracam. Pierwsza sesja zdjęciowa już za mną, dzięki wspaniałemu fotografowi, mojej przyjaciółce Ani - Ania, bardzo Ci dziękuję, za swój czas jaki poświęciłaś na zdjęcia i cierpliwość ;*

Co u mnie? Oczywiście robię bardzo dużo zdjęć codziennie...a już dzisiaj zaczął się sierpień i ten miesiąc jest u mnie najbardziej przeznaczony na wakacje ;] . Duużo planów, szczególnie na dwa ostatnie tygodnie przed nową szkołą, wcześniej przyjedzie pewnie Weronika, taka moja wakacyjna psiapsiółka która nie przyjeżdża tu wcześniej niż we wakacje. Dlaczego akurat ten miesiąc mam przeznaczony na wakacje, myślę, że to przypadkowe, chociaż połowa zależała od mojej kuzynki, ponieważ wraca do Polski już w pierwszym tygodniu. Taki los, zaczynam w pełni wakacje :))
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania co o nich myślicie ;)


 




4 komentarze:

  1. Jeeee! CZekałam na ten post, żeby zobaczyć, które wybierzesz :)
    Pozdrawiam i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie po prawej jest świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) fajne ujęcia, podobają mi się takie sesje w plenerze :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopasowana stylizacja do pogody a zdjęcia po prostu są prze urocze i takie beztroskie. Udanych wakacji!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://liveeyourstyle.blogspot.com/
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń