sobota, 9 stycznia 2016

New Year!

Witam już w nowym roku! :) Jak tam u was? Postanowienia już macie? Jak minęła przerwa świąteczna? Ja znów zatonęłam w życiu i zaczęłam więcej książek czytać, polubiłam to! Przeczytałam m.in Czerwień Rubinu, Łza, Szeptem oraz Mroczne umysły. Bardzo fajne! Najbardziej podobały mi się Czerwień Rubinu i Szeptem, ale tamte w żadnym wypadku nie były gorsze, tylko w jednej z nich początek był słaby. Poluje teraz na kolejne części, mam nadzieję, że się nie zawiodę i będą równie fantastyczne jak pierwsze części. Chyba na mojej półce książki będą stałymi gośćmi. Ferie coraz bliżej...u mnie już za tydzień. Trochę za szybko...ja bym wolała po świętach miesiąc pochodzić do szkoły, ale cóż. Oczywiście, że się z nich cieszę ^^ Będzie więcej czasu na czytanie, ogólnie na wszystko.
To na tyle jak na pierwszy post w nowym roku. Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach! :)






2 komentarze:

  1. Świetne buty <3 Czytałam "Szeptem" i zakochałam się! Choć podobno kolejne części są słabsze (Bartek i Marlenka tak twierdzą. Wierzę im, jeszcze mnie w tej kwestii nie zawiedli), ale i tak je przeczytam, tęsknię za bohaterami. Zapraszam też do mnie, niedawno był nowy post!
    Podrowionka, fajnie wyszłaś na zdjęciach :*
    dollhouse-by-pomponella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Też się w tym zakochałam <3 Niedługo będę czytać cz.2, może nie będzie taka zła. Ale lepsza jest trylogia czasu - przeczytaj! ;)

    OdpowiedzUsuń