poniedziałek, 13 lipca 2015

Początek :]

Cześć! :) Mam na imię Aneta. To nie jest mój pierwszy blog, bo mam już jeden, (zresztą jak każdy, na pewno w dzieciństwie zakładał bloga) ale linku wam nie podam, bo to jest kompletna porażka. Nie potrafię jeszcze dobrze prowadzić bloga, jak to mówią ,,początki są zawsze trudne", ale postaram się ,,być sobą" i pisać o normalnych rzeczach. Mam nadzieję, że wy mi w tym też pomożecie.




Dobra teraz kilka słów o mnie...jestem szesnastolatką mieszkającą w woj.małopolskim. Niby w małej wiosce mieszkam, ale to nie jest tak jak można sobie wyobrażać...Mój dom jest kilka metrów od drogi(dosłownie jeden dom dzieli), no czasem słychać auta pędzące i nieustające, wokół dom przy domie sąsiedzi, to nie jest tak kolorowo, ktoś powie ,,duży ogród fajnie"-było by fajnie gdyby okna sąsiadów nie były skierowane na mój dom i odwrotnie. Ja nie mogę sobie np.wyjść wieczorem i np.pobiegać wokół ogródka czy poćwiczyć, bo zaraz by ktoś zauważył. Przed domem mam tylko taki mały zakątek, kwadracik gdzie można sobie spokojnie posiedzieć na huśtawce, taki odpoczynek po ciężkim dniu. Interesuję się fotografią, modą, muzyką, pieczeniem, poniekąd poezją, bo w wolnych chwilach czasem coś sama wymyślę-tak piszę wiersze. No jak to nastolatka interesuję się wieloma rzeczami. Mam takiego kochanego pieska o imieniu ,,Szajlo" i kotka, którego dostałam po zakończeniu roku szkolnego. Jednym słowem szaloona jestem czasem, zresztą każdy ma w sobie trochę z dziecka. No to by było na tyle jak na pierwszy post, trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że nikogo nie wystraszyłam. Zapraszam do komentowania ;)

3 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu! Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń